AcasăTehnologieAlegerea unei vitrine frigorifice pentru un magazin

Alegerea unei vitrine frigorifice pentru un magazin

Publicat pe

Articole

Cum poti sa te declari multumit dupa ce trece Vinerea Neagra

Se apropie black friday si iti trebuie si tie o strategie buna pentru olimpiada cumparaturilor. Bfriday.ro te ajuta in acest sens. Cu atat mai mult cu cat ai auzit si tu ca poti ca sa economisesti bani de Vinerea Neagra cumparand tot ce iti...

Magazinele moderne și unitățile de catering folosesc pe scară largă diverse tipuri de vitrine frigorifice orizontale și verticale. Astfel de echipamente pot fi găsite în departamentele supermarketurilor și hipermarketurilor, în magazine mici, piețe, restaurante, cafenele și cantine. Vitrinele frigorifice sunt destinate depozitării temporare a alimentelor, dar și pentru afișajul acestora către cumpărători.

O vitrină bine aleasă, cheia pentru funcționarea cu succes a unui magazin alimentar

Aproape fiecare antreprenor dorește să achiziționeze echipamente frigorifice funcționale de înaltă calitate la un preț accesibil. Dar cum să faci asta atunci când piața este plină de un număr mare de modele și producători de vitrine frigorifice diferite? La ce ar trebui să fii atent pentru a alege echipamentul frigorific potrivit pentru unitatea ta?

1. Amplasarea echipamentelor

Atunci când alegi o vitrină frigorifică orizontală, trebuie să ții cont în primul rând de dimensiunea spațiului de vânzare cu amănuntul și de specificul instituției. Este important să determini corect locația echipamentului. Pentru a crea un flux optim de clienți, este mai bine să le alegi pe cele montate pe perete. Dacă zona de tranzacționare are o suprafață mare, poți folosi vitrinele insulare. Un astfel de echipament este situat în centrul încăperii și este format cel mai adesea din segmente de vitrine. 

Foarte des, pentru magazinele mici, dimensiunile vitrinelor de perete sunt importante:

  • lățimea – pentru deplasarea cu succes a echipamentelor prin ușă;
  • adâncimea – pentru afișarea estetică și eficientă a mărfurilor și ușurarea muncii vânzătorului din zona de prezentare a vitrinei.

2. Amplasarea mărfurilor

Dacă vitrinele frigorifice verticale cu mai multe niveluri sunt pentru așezarea băuturilor, produselor de cofetărie, de patiserie, gustări reci, în cazul în care vorbim de vitrine frigorifice orizontale, acestea sunt folosite pentru a afișa o gamă largă de produse: carne, brânzeturi, salate, deserturi, sushi, sandvișuri.

3. Componentele pentru vitrinele frigorifice orizontale

Cât de bine va funcționa vitrina comercială de refrigerare sau congelare și pentru cât timp, depinde de calitatea componentelor. Calitatea compresorului poate fi determinată de perioada de garanție dată de producătorul vitrinei. Nu ignora acest lucru!

4. Sistemul de răcire dinamic sau static

Sistemul de răcire dinamic înseamnă că aerul răcit din interiorul vitrinei este forțat pus în mișcare. Un astfel de sistem aruncă literalmente aer rece spre toate mărfurile depozitate.

  • Pro: poți pune o mulțime de mărfuri în vitrină și nu trebuie să îți faci griji pentru răcirea lor.
  • Dezavantaje: anumite produse pot să fie deteriorate uscat.

Prin urmare, astfel de vitrine sunt potrivite pentru mărfurile care sunt ambalate sau nu se tem de uscare. De exemplu, pungi de lapte, carne ambalată, pește etc.

Sistemul de răcire static nu „plimbă aerul” în interiorul vitrinei.

  • Pro: produse precum brânza tăiată, cârnații, carnea proaspătă vor fi păstrate mai mult timp fără a se usca.
  • Contra: nu va fi posibil să așezi o mulțime de mărfuri în vitrina frigorifică orizontală, deoarece acestea trebuie să fie răcite uniform.

5. Regimul de temperatură

Vitrinele frigorifice orizontale pot genera în interior o temperatură de refrigerare sau de congelare.

Prima grupă de echipamente este destinată depozitării și etalării produselor refrigerate. Această categorie include, de exemplu, cârnați, salate gata preparate, produse lactate, semifabricate.

De menționat că există și așa-numitele vitrine universale, a căror temperatură este de la -7 la +7 grade Celsius.

6. Iluminarea de fundal

S-ar părea că acesta nu este un element semnificativ, totuși, are mare importantă și există o adevărată știință a alegerii luminii potrivite. De exemplu, pentru carne și cârnați, se folosește o lumină de fundal specială, cu o tentă roz. O astfel de iluminare nu este potrivită pentru produse lactate și pește, altfel produsul va avea o nuanță nenaturală. Pe de altă parte, iluminatul convențional poate fi folosit și pentru produsele din carne.

Producătorii moderni de vitrine oferă clienților nu numai o gamă largă de echipamente frigorifice, ci și sprijin suplimentar, inclusiv garanție pentru toate componentele. TC Romania Crown Cool va asigura service de top pentru vitrinele achiziționate.

Poți afla tot ce te interesează luând datele de contact de pe site-ul web tcromania.com. Aici vei găsi cele mai bune soluții de dotări cu echipamente frigorifice pentru afacerea ta!

Ultimele articole

Emoticoanele in profunzime: descifreaza mesajele ascunse

O privire mai atenta asupra emoticoanelor Emoticoanele, cunoscute si sub numele de emoji,...

Motive să folosești spray-uri impermeabilizante pentru protecția obiectelor personale

Într-o lume în care obiectele personale sunt expuse zilnic la diverse riscuri de deteriorare,...

Google Redirect URL: Importanța și gestionarea redirecționărilor în era digitală

În era digitală, unde viteza și eficiența în transmiterea informației sunt cruciale, redirecționările URL...

Best Live Casino Sites: Real Dealer Games

Live casino games have changed online gambling in the last decade. Players can now...

Articole asemanatoare

Emoticoanele in profunzime: descifreaza mesajele ascunse

O privire mai atenta asupra emoticoanelor Emoticoanele, cunoscute si sub numele de emoji,...

Motive să folosești spray-uri impermeabilizante pentru protecția obiectelor personale

Într-o lume în care obiectele personale sunt expuse zilnic la diverse riscuri de deteriorare,...

Google Redirect URL: Importanța și gestionarea redirecționărilor în era digitală

În era digitală, unde viteza și eficiența în transmiterea informației sunt cruciale, redirecționările URL...