AcasăTehnologieAlegerea unei vitrine frigorifice pentru un magazin

Alegerea unei vitrine frigorifice pentru un magazin

Publicat pe

Articole

Bloomberg: Facebook a platit sute de contractanti externi pentru a transcrie mesajele audio ale utilizatorilor

Gigantul media Facebook ar fi platit sute de contractanti externi pentru a transcrie mesajele audio ale utilizatorilor serviciilor sale, scrie Bloomberg, care citeaza surse ce detin informatii in acest sens.Angajatii firmelor respective nu primeau informatii despre locul in care a fost facuta inregistrarea audio...

Magazinele moderne și unitățile de catering folosesc pe scară largă diverse tipuri de vitrine frigorifice orizontale și verticale. Astfel de echipamente pot fi găsite în departamentele supermarketurilor și hipermarketurilor, în magazine mici, piețe, restaurante, cafenele și cantine. Vitrinele frigorifice sunt destinate depozitării temporare a alimentelor, dar și pentru afișajul acestora către cumpărători.

O vitrină bine aleasă, cheia pentru funcționarea cu succes a unui magazin alimentar

Aproape fiecare antreprenor dorește să achiziționeze echipamente frigorifice funcționale de înaltă calitate la un preț accesibil. Dar cum să faci asta atunci când piața este plină de un număr mare de modele și producători de vitrine frigorifice diferite? La ce ar trebui să fii atent pentru a alege echipamentul frigorific potrivit pentru unitatea ta?

1. Amplasarea echipamentelor

Atunci când alegi o vitrină frigorifică orizontală, trebuie să ții cont în primul rând de dimensiunea spațiului de vânzare cu amănuntul și de specificul instituției. Este important să determini corect locația echipamentului. Pentru a crea un flux optim de clienți, este mai bine să le alegi pe cele montate pe perete. Dacă zona de tranzacționare are o suprafață mare, poți folosi vitrinele insulare. Un astfel de echipament este situat în centrul încăperii și este format cel mai adesea din segmente de vitrine. 

Foarte des, pentru magazinele mici, dimensiunile vitrinelor de perete sunt importante:

  • lățimea – pentru deplasarea cu succes a echipamentelor prin ușă;
  • adâncimea – pentru afișarea estetică și eficientă a mărfurilor și ușurarea muncii vânzătorului din zona de prezentare a vitrinei.

2. Amplasarea mărfurilor

Dacă vitrinele frigorifice verticale cu mai multe niveluri sunt pentru așezarea băuturilor, produselor de cofetărie, de patiserie, gustări reci, în cazul în care vorbim de vitrine frigorifice orizontale, acestea sunt folosite pentru a afișa o gamă largă de produse: carne, brânzeturi, salate, deserturi, sushi, sandvișuri.

3. Componentele pentru vitrinele frigorifice orizontale

Cât de bine va funcționa vitrina comercială de refrigerare sau congelare și pentru cât timp, depinde de calitatea componentelor. Calitatea compresorului poate fi determinată de perioada de garanție dată de producătorul vitrinei. Nu ignora acest lucru!

4. Sistemul de răcire dinamic sau static

Sistemul de răcire dinamic înseamnă că aerul răcit din interiorul vitrinei este forțat pus în mișcare. Un astfel de sistem aruncă literalmente aer rece spre toate mărfurile depozitate.

  • Pro: poți pune o mulțime de mărfuri în vitrină și nu trebuie să îți faci griji pentru răcirea lor.
  • Dezavantaje: anumite produse pot să fie deteriorate uscat.

Prin urmare, astfel de vitrine sunt potrivite pentru mărfurile care sunt ambalate sau nu se tem de uscare. De exemplu, pungi de lapte, carne ambalată, pește etc.

Sistemul de răcire static nu „plimbă aerul” în interiorul vitrinei.

  • Pro: produse precum brânza tăiată, cârnații, carnea proaspătă vor fi păstrate mai mult timp fără a se usca.
  • Contra: nu va fi posibil să așezi o mulțime de mărfuri în vitrina frigorifică orizontală, deoarece acestea trebuie să fie răcite uniform.

5. Regimul de temperatură

Vitrinele frigorifice orizontale pot genera în interior o temperatură de refrigerare sau de congelare.

Prima grupă de echipamente este destinată depozitării și etalării produselor refrigerate. Această categorie include, de exemplu, cârnați, salate gata preparate, produse lactate, semifabricate.

De menționat că există și așa-numitele vitrine universale, a căror temperatură este de la -7 la +7 grade Celsius.

6. Iluminarea de fundal

S-ar părea că acesta nu este un element semnificativ, totuși, are mare importantă și există o adevărată știință a alegerii luminii potrivite. De exemplu, pentru carne și cârnați, se folosește o lumină de fundal specială, cu o tentă roz. O astfel de iluminare nu este potrivită pentru produse lactate și pește, altfel produsul va avea o nuanță nenaturală. Pe de altă parte, iluminatul convențional poate fi folosit și pentru produsele din carne.

Producătorii moderni de vitrine oferă clienților nu numai o gamă largă de echipamente frigorifice, ci și sprijin suplimentar, inclusiv garanție pentru toate componentele. TC Romania Crown Cool va asigura service de top pentru vitrinele achiziționate.

Poți afla tot ce te interesează luând datele de contact de pe site-ul web tcromania.com. Aici vei găsi cele mai bune soluții de dotări cu echipamente frigorifice pentru afacerea ta!

Ultimele articole

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...

Delicii dulci: Top 10 prăjituri pe care trebuie să le încerci

Prăjiturile au fost dintotdeauna deserturile perfecte pentru a sărbători momente speciale sau pentru a...

Articole asemanatoare

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...