Afaceri

Aspecte importante de care administratorii firmelor trebuie sa tina cont atunci cand apeleaza la un evaluator rics

0

Denumirea de evaluator rics descrie cel mai bine persoana cu experienta in domeniu, care cunoaste si are posibilitatea de a pune in aplicare metodele si tehnicile recunoscute pentru efectuarea unor evaluari credibile.

Se pune accent din ce in ce mai mult pe securitatea fizica, pe protectia personalului, a sistemelor, a operatiilor si a datelor in fata unor evenimente ce pot determina distrugeri sau pierderi cauzate organizatiilor publice sau private. Cu alte cuvinte, securitatea pune accent pe protectia impotriva incendiilor, a actelor de natura umana periculoase, a dezastrelor naturale, violentei si vandalismului.

Analiza de risc este obligatorie pentru toate societatile comerciale

Evaluatorul de risc este acea persoana de incredere, care isi efectueaza munca cu onestitate si responsabilitate, respectand legile in vigoare si obiectivele legitime ale organizatiei. In plus, evaluatorul de risc este obiectiv in colectarea, evaluarea si comunicarea informatiilor despre activitatea si procesul in curs de examinare, fara a lua parte la activitati ce i-ar putea afecta aceasta calitate si fara a accepta nimic in plus pentru munca prestata.

Nu in ultimul rand, evaluatorul de risc respecta confidentialitatea informatiilor primite si are competenta de a-si aplica cunostintele si abilitatile pentru a efectua o evaluare corecta.

Analiza de risc la securitatea fizica este necesara pentru depunerea planului de paza al unei unitati. Paza si protectia sunt activitati necesare pentru mentinerea sigurantei bunurilor, a obiectivelor si valorilor impotriva actiunilor ilicite ce lezeaza dreptul de proprietate si pentru a proteja persoanele impotriva actelor ostile.

Pe baza unei analize de risc la securitatea fizica este posibila stabilirea unor masuri de securitate in cadrul unei companii. Aceasta evaluare determina punctele vulnerabile ale unei afaceri, riscurile fiind diminuate dupa implementarea recomandarilor venite din partea evaluatorului de risc.

Etapele realizarii unei analize de risc

Analiza de risc la securitatea fizica se imparte in mai multe etape. Prima etapa presupune generarea unei liste de evenimente care ar putea impiedica realizarea obiectivelor si, apoi, alegerea metodei si a instrumentelor de lucru. Dupa aceea, se vor lua in considerare consecintele pozitive sau negative ale cauzelor si surselor de risc.

Evaluarea propriu-zisa a riscului este cea de a treia etapa, in cadrul careia se compara nivelul de risc determinat prin analiza, iar ultima etapa presupune tratarea riscului.

Documentele necesare sunt specificate de evaluatorul de risc, dar includ, de obicei, certificatul de inregistrare a societatii, certificatul constatator, schite, planuri topografice, autorizatii legale, precum si multe alte instructiuni, planuri, avize si licente. Analiza de risc este nu numai necesara, ci si benefica pentru companii, iar nerespectarea prevederilor legale in acest sens presupune aplicarea unor sanctiuni de cateva mii de lei.

Evaluarea riscului la securitate fizica este fundamentul adoptarii masurilor de securitate a bunurilor, valorilor si obiectivelor transpuse in planul de baza si in proiectul sistemului de alarmare. Compania GVA Activ ofera clientilor servicii de consultanta imobiliara si evaluare risc conform legislatiei in vigoare.

Guvernul inlocuieste ROBOR cu noul indice de calcul si pentru Prima Casa

Articolul precedent

Alegerea unei baterii auto – principalele caracteristici de care trebuie sa tina cont clientii

Articolul urmator

Vezi si

Comentarii

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe in Afaceri