AcasăDiverseCât câștigă o manichiuristă?

Cât câștigă o manichiuristă?

Publicat pe

Articole

Mesajul pe care Boris Johnson vrea sa i-l transmita lui Donald Trump la summitul G7

Premierul britanic Boris Johnson ii va spune duminica presedintelui american Donald Trump sa puna capat razboiului comercial care destabilizeaza deja cresterea economica la nivel mondial.Johnson si Trump se vor intalni duminica dimineata, cu ocazia summitului G7 de la Biarritz, Franta, unde sunt asteptati sa...

Sursa foto: Pixabay.com

Iată o întrebare pe care și-o pun multe tinere din țara noastră care vor să se specializeze în această frumoasă meserie din industria de beauty.

După ce absolvă un curs de specialitate autorizat o manichiuristă poate să câștige ușor 3.000 de lei, iar dacă este vorba de București sau un alt oraș mare, salariul său depășește lejer 5.000 de lei sau chiar mai mult, dacă ne gândim că dacă lucrează într-un salon renumit mai are parte și de tot felul de bonusuri care vin ca să îi rotunjească frumos veniturile lunare. Și asta făcând o muncă plăcută, creativă, care chiar îi place cu adevărat!

Câștigurile unei manichiuriste din România pot varia substanțial, în funcție de o serie de factori:

  • Tipul de angajare: part-time sau full-time;
  • Nivel de vechime: bazat pe anii de experiență;
  • Notorietatea pe care o are în branșă și mai ales în rândul clienților;
  • Serviciile concrete de manichiură pe care le oferă (pentru nuntă sau ocazii speciale, casual, întâlniri de afaceri etc.);
  • Tipurile de clientelă (femei, bărbați, veniturile pe care le au);
  • Localizarea geografică: salariile variază în funcție de localitate și chiar de cartier;
  • Gradul de mobilitate (dacă merge și acasă la clienți sau nu).

Dacă vrei și tu ca să câștigi venituri importante ca manichiuristă de lux, trebuie să îți construiești o listă de clienți speciali care sunt dispuși să plătească tarife mai mari decât media pentru serviciile premium pe care le poți oferi. Fidelizarea lor este extrem de importantă.

Dar pentru a ajunge la ei va trebui obligatoriu ca să îți dezvolți  nivelul de calificare profesională urmând diverse cursuri de profil (în țară și străinătate), creându-ți un portofoliu impresionant și făcându-ți un marketing inteligent.

Brand personal puternic, listă de clienți, marketing bine condus. Iată rețeta succesului financiar în această profesie de viitor.

Motivul unor astfel de venituri mari provenite din manichiură?

Este unul cât de poate de simplu.

E suficient ca să răspunzi la următoarea întrebare: “Care este accesoriul obligatoriu în orice an, cel mai la modă pentru orice femeie care se respectă?”

O eșarfă de mătase? O geantă scumpă? O pereche de ochelari de soare wow? O pereche de pantofi de piele ultimul răcnet al modei? O curea deosebită? Un rucsăcel urban? Niște bijuterii cu diamante?

Nicidecum! Degeaba o femeie are toate cele menționate mai sus dacă unghiile sale nu sunt îngrijite impecabil, dacă manichiura nu respectă tendințele actuale în materie.

Vestea bună pentru orice viitoare manichiuristă profesionistă?

Va avea de lucru tot mai mult în anii ce vin!

Chiar și doamnele și domnișoarele care nu au venituri foarte mari pentru a-și permite niște outfit-uri care să capteze toate privirile celor din jur, tot economisesc ceva bănuți pentru o manichiură frumoasă. Ele își afișează un set de unghii lucrate cu migală și creativitate de către o manichiuristă pricepută și faptul că uneori își achiziționează haine din magazinele de second hand. Chiar nu mai contează asta!

De la modele complicate, debordând de imaginație, pictate manual,  până la încorporarea unor elemente moderne 3D, popularitatea artei unghiilor a crescut enorm în ultimii ani peste tot în lume. Iar acest lucru este îmbucurător pentru orice tânără ce vrea să devină manichiuristă. Nu va duce lipsă de cliente, iar banii pe care îi va câștiga pe măsură ce popularitatea sa va fi tot mai mare nu sunt deloc de neglijat.

Vestea mai puțin bună pentru orice viitoare manichiuristă profesionistă?

Concurența în domeniu va fi din ce în ce mai aprigă!

Asiaticii spun că orice lucru bun are și un grăunte negativ, dar și că orice lucru rău înglobează și o sămânță de pozitivitate care bine udată va da roade și va diminua tot mai mult aspectele mai puțin favorabile.

În cazul artei manichiurii, dacă tu, aceea care vrei să îți faci o carieră în această profesie, vei puteai găsi o modalitate de a te diferenția radical de restul concurenței tale directe, vei putea să dai lovitura, să devii un brand.

Dacă vei deveni autentică în ceea ce faci, dacă te vei pregăti în permanență, dacă vei avea curajul să riști încercând lucruri noi, cu siguranță vei putea da lovitura atât din punctul de vedere al împlinirii financiare, dar și sufletești.

Orice manichiuristă bună are categoric și un suflet de artistă, nu se poate altfel în această frumoasă profesie din industria de beauty.

Dar până a ajunge să îți faci un nume în domeniu și să câștigi mii de euro lunar, ai nevoie să muncești cu îndârjire, pentru că doar exersând tot mai multe tehnici vei putea la un moment dat să îți creezi propriul stil recognoscibil în materie de manichiură.

Care sunt oportunitățile pe care le are o manichiuristă în România? 

O persoană ce se specializează în manichiură lucrează de obicei într-un salon de înfrumusețare sau chiar într-un centru spa.

Mai există și varianta de a lucra pe cont propriu la domiciliul personal sau acasă la clientelă.

Cel puțin la început, cel mai bine ar fi să se înceapă lucrul ca angajată, pentru că așa se poate căpăta o experiență relevantă, plus că nu va trebui ca respectiva manichiuristă să alerge ea însăși după clienți, aceștia vor veni la ea pentru a beneficia de serviciile de beauty pe care le prestează.

Cum îți dai seama care este valoarea ta ca manichiuristă profesionistă?

Concentrează-te pe a răspunde corect, detaliat, la următoarele întrebări:

  • Cine sunt concurenții tăi?
  • Care este (poate să fie) clientela ta actuală și viitoare?
  • Care servicii de manichiură sunt cele mai solicitate pe piață?
  • Care este venitul mediu la unei manichiuriste în localitatea ta?
  • Care sunt tarifele defalcate pe care alte profesioniste le percep pentru aceleași servicii (nivelele minime și maxime) pe care le prestezi și tu?
  • Care este venitul pe care ți-l dorești într-o anumită perioadă de timp?
  • Ce abilități specifice poți să îți dezvolți pentru a-ți maximiza potențialul de câștig?
  • Ai deja abilitățile necesare pentru a ajunge la venitul dorit sau va trebui ca să aloci timp și bani în dezvoltarea acestora?
  • Prin ce ești diferită de concurența ta directă?

Un brand de succes nu se poate construi însă peste noapte. Dar având în vedere un obiectiv specific, o etică a muncii puternică și un angajament puternic în atingerea obiectivului tău suprem, poți ajunge acolo unde visezi Totul începe însă cu absolvirea unor cursuri manichiură foarte bune, axate pe foarte multă practică. Tu te-ai înscris deja la un astfel de curs experiențial?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ultimele articole

5 motive pentru care să folosești nuanțe pastelate pe invitațiile de nuntă

Invitațiile de nuntă reprezintă primul contact al invitaților cu evenimentul tău, oferindu-le o idee...

Importanța responsabilității în jocurile de noroc online: Sfaturi pentru un joc echilibrat

Jocurile de noroc online reprezintă o formă fascinantă de divertisment, oferind o varietate de...

5 trenduri de optimizare SEO în 2025

Într-o eră digitală marcată de o creștere exponențială a conținutului online, optimizarea pentru motoarele...

Cadourile oferite în pungă sau într-o cutie elegantă? Care dintre variante creează cea mai bună impresie destinatarului?

Fiecare dintre noi a fost, cel puțin o dată, pus în situația de a...

Articole asemanatoare

5 motive pentru care să folosești nuanțe pastelate pe invitațiile de nuntă

Invitațiile de nuntă reprezintă primul contact al invitaților cu evenimentul tău, oferindu-le o idee...

Importanța responsabilității în jocurile de noroc online: Sfaturi pentru un joc echilibrat

Jocurile de noroc online reprezintă o formă fascinantă de divertisment, oferind o varietate de...

5 trenduri de optimizare SEO în 2025

Într-o eră digitală marcată de o creștere exponențială a conținutului online, optimizarea pentru motoarele...