Nu poți lăsa sărbătorile de iarnă și perioada care le precede să treacă fără să beneficiezi de niște campanii de marketing istețe prin care să îți promovezi businessul!
Iar dacă ai și ajutorul unei agenții de marketing online cu experiență, lucrurile vor decurge mult mai ușor, iar campaniile tale de Sărbători vor fi mult mai eficiente.
Cum procedezi pentru a ajunge mai aproape de rezultatele pe care ți le dorești și ce secrete te pot ajuta să ieși din mulțime anul acesta?
Iată câteva idei de campanii de marketing pentru Crăciun sau Anul Nou:
Optează pentru o abordare multiplatform
E important să beneficiezi de ajutorul unor experți pentru a obține rezultatele pe care ți le dorești. O agenție de marketing online îți asigură acces la resurse, abilități și la toată logistica necesară astfel încât campaniile tale din perioada Sărbătorilor să fie implementate într-un mod rapid și eficient. Cu o abordare omogenă, omnichannel, pe mai multe platforme potrivite cu businessul tău, va fi mai eficientă.
Pune accent pe ideea de competiție
Oamenii adoră provocările, nu doar în această perioadă, ci pe parcursul întregului an. Chiar se spune că multe persoane sunt cuprinse înainte de Sărbători de așa-numita febră a cumpărăturilor. Le poți stimula clienților tăi apetitul pentru cumpărături un concurs, un giveaway sau un challenge.
O agenție de marketing digital te poate ajuta cu idei creative:
- Un challenge care să aibă potențial mai mare de a deveni viral;
- Un concurs de tip advent calendar, cu premii și promoții diferite în fiecare zi până la Crăciun;
- Un program de referrals: îți poți răsplăți clienții care aduc la rândul lor alți clienți.
Lista cu dorințe
Sărbătorile de iarnă ne duc în general cu gândul la dorințe și la împlinirea acestora. Fie că vorbim despre cadouri sau despre ideea de a avea amintiri alături de familia ta, poți folosi această perioadă pentru a trezi mai ușor sentimente pozitive în mintea audienței. În acest context, o opțiune este să dezvolți o campanie de marketing în care îți îndemni audiența să completeze sau să se gândească la o listă cu dorințe de Crăciun.
O agenție de marketing online te va ajuta nu doar să implementezi elementele de Web Development necesare pentru o astfel de campanie, ci și să o promovezi eficient în mediul digital – în Social Media, prin campanii PPC, prin eMail marketing sau prin orice alt instrument online potrivit.
Influenceri
În această perioadă, cei mai mulți influenceri sau micro influenceri creează conținut cu tematică de Crăciun, cum ar fi seriile de vlogmas-uri de pe YouTube. Fie că alegi influenceri care activează pe Instagram, TikTok sau pe altă platformă, e important să colaborezi cu persoane care se potrivesc cu profilul afacerii tale.
În loc de încheiere, ți-am pregătit câteva idei simple, dar de efect, de la care poți porni pentru a dezvolta campaniile tale de marketing de Sărbători:
- Un advent calendar digital, lansat în Social Media, cu produse sau discounturi diferite pentru fiecare zi până la Crăciun;
- altă idee este să te asociezi cu un business complementar, astfel încât să le puteți oferi clienților voștri un pachet special de servicii sau produse;
- Ai opțiunea să sprijini o organizație caritabilă cu un anumit procent din fiecare vânzare realizată înainte de Sărbătorile de iarnă;
- Pornind de la ideea de joc, poți include pe site-ul tău un quiz sau o roată cu discounturi.
- Iar dacă ai unul sau mai multe magazine fizice, o altă idee ar fi să organizezi o vânătoare de obiecte cu tematică de Crăciun care să fie răsplătită cu premii.
Descoperă serviciile Web Ventures și ia legătura cu noi ca să afli cum te putem ajuta!