Bineinteles primul pas este sa verificati locatia Skybar, adresa este pe Calea Dorobanti 155, Etaj 5, Terasa de la ultimul etaj, asadar privelistea o sa fie primul lucru pe care-l vad invitatii evenimentului. Mai departe mai avem cateva etape:
Promovati-va evenimentul! Daca oamenii nu stiu despre eveniment, nu va aparea nimeni la el, asa ca este imperativ sa gasiti modalitati creative de a-l scoate in evidenta. Pentru un eveniment mic, cu o lista de invitati limitata, puteti trimite pur si simplu invitatii, dar trebuie sa fiti mai indrazneti pentru evenimente mai mari. Puteti promova pe retelele de socializare si faceti ca echipa de care dispuneti sa raspandeasca vorba. Creati un site web pentru evenimente sau, cel putin, o noua pagina pe site-ul curent. Marketingul in retelele de socializare poate include, de asemenea, videoclipuri promotionale, postari pe blogul oaspetilor si actualizari pe Facebook, Instagram sau Twitter. Mentineti uniformitatea folosind acelasi hashtag pe platforme pentru a raspandi mesajul cu claritate.
Utilizati tehnologia pentru a gestiona evenimentul in cele mai mici detalii. Astazi, exista o multime de platforme si aplicatii software de gestionare a evenimentelor (unele dintre ele oferind un produs de baza gratuit) care fac totul, de la oferirea de check-in fara probleme la fata locului a participantilor pana la imbunatatirea atractiei atelierelor si a prezentarilor cu simulari si jocuri de realitate virtuala. Utilizarea aplicatiilor pentru evenimente va poate ajuta sa eficientizati in mod semnificativ planificarea si sa cresteti implicarea in randul participantilor. Functiile interactive, cum ar fi sondajele in direct si sesiunile de intrebari si raspunsuri pot fi afisate cu usurinta pe ecrane mari din locatie.
Evaluati succesul planificarii unor evenimente corporate de felul celui pe care tocmai l-ati realizat. Daca evenimentul s-a incheiat cu succes, felicitari! Dar inca nu ati terminat. Acum este momentul sa incheiati socotelile, sa faceti platile finale catre furnizori, sa recalculati finantele si sa efectuati impreuna cu echipa o recenzie post-eveniment.
Cel mai important, obtineti feedback de la oaspeti. Daca ati utilizat o aplicatie de planificare a evenimentelor cu o optiune de feedback, o puteti folosi pentru a pune intrebari participantilor. Aceste informatii va vor ajuta sa determinati daca evenimentul si-a indeplinit obiectivele initiale si ce impact a avut, daca este cazul, asupra participantilor. Puteti impartasi apoi aceste informatii cu toti factorii interesati, astfel incat sa poata fi planificata o monitorizare adecvata.
Lectiile pe care le invatati astfel va vor ajuta sa va perfectionezi planificarea pentru urmatorul eveniment.