Investitia constand in colaborarea cu o agentie de marketing online pentru contabilitate a fost pana nu de curand considerata doar o optiune, dar acum utilizarea strategiei a devenit esentiala in pandemie.
Contabilitate online, trend ascendent in 2022
Cu digitalizarea ce tinde sa se generalizeze, oamenii cauta tot mai mult servicii, produse si solutii la intrebari intr-un singur loc: pe internet. Prin urmare, firmele de contabilitate carora inca nu le pasa sa castige spatiu in lumea digitala pierd bani (si inca foarte multi!).
Acest lucru se datoreaza faptului ca, odata cu competitivitatea pietei, este fundamental ca sa fii intotdeauna cu doi pasi inaintea concurentei. Pentru a face acest lucru, nu trebuie doar sa fii online, ci si sa investesti in practici eficiente care sa-ti faca contabilitatea vizibila.
In acest fel, este necesar sa folosesti instrumente de digital marketing cu strategii care implica de la tehnici seo pana la retelele sociale pentru contabilitate.
Marketingul digital pentru firmele de contabilitate are nevoie de strategii de piata.
De ce este important marketingul digital pentru contabilitate?
Si in contabilitate, majoritatea serviciilor functioneaza deja digital. Fie printr-un serviciu prin WhatsApp, trimitere de rapoarte sau documente prin email, contabilitatea a trecut de a fi doar hartogarie si aceasta schimbare a avut loc si in modul de publicitate a biroului.
Este esential sa ai un site bun, sa apari pe primele pozitii ale motorului de cautare Google, sa oferi content de calitate care sa iti ajute cu adevarat clientii. Un alt punct demn de mentionat este social media pentru contabilitate, pentru ca trebuie sa fii acolo unde sunt clientii tai.
Si tocmai din aceste motive marketingul contabil este atat de important: legatura dintre contabilitate si potentialii sai clienti. O echipa pregatita este inutila daca clientii nu-si gasesc contabilitatea.
Din nefericire, multi contabili au inca o viziune mai simplista si traditionala asupra contabilitatii. Este esential ca biroul de contabilitate sa aiba in vedere necesitatea de a investi in marketing digital individualizat pentru firmele de contabilitate pentru a obtine rezultate mai bune in 2022.
Avantajele marketingului digital pentru firmele de contabilitate
Marketingul digital este o optiune sigura pentru cei care doresc sa castige spatiu in piata, putand plasa compania in locuri neimaginate pana acum.
Nu crezi? Citeste mai departe cateva avantaje ale marketingului digital pentru contabilitate!
-
Contabilitate pentru firme si PFA-uri, trecerea la un alt nivel in 2022
Dupa cum s-a spus deja de atatea ori, chiar daca este vorba de servicii de contabilitate, clientii tai potentiali sunt pe internet. Daca inca investesti doar in marketing offline, cu siguranta va pierde bani frumoși in acest an. Nu ar fi păcat? Mai ales pentru oameni din domeniul finantelor!
Apeleaza la o agentie de seo rapid, pentru a nu pierde trendul actual. Competitivitatea online si in sfera contabilitatii digitale este in crestere si numai cu strategii de marketing digital inteligente, adaptate pentru firma ta, o sa poti ajunge in in topul cautarii Google si sa ai tot mai multi clienti.
-
Se schimba abordarea de piata si fata de client
Investitia in crearea de continut pentru blogul de afaceri, rezolvarea problemelor cititorilor, permite companiei tale sa devina o referinta pe piata in subiectele pe care le abordeaza.
In plus, acest proces demonstreaza capacitatea de a rezolva problemele clientilor, ceea ce asigura o relatie mai stransa cu consumatorul dumneavoastra.
-
Investitia in promovarea online este accesibila
Investitia in marketing digital pentru contabilitate nu trebuie sa fie mare pentru ca compania sa obtina rezultate bune.
Posibilitatea de a investi in trafic platit este inca o optiune cautata, insa strategiile SEO pentru contabilitate reusesc sa plaseze o afacere din acest domeniu extrem de bine pozitionata in motorul de cautare Google cu investitii nu foarte mari.
-
Urmarirea rezultatelor se face foarte exact
Marketingul digital pentru contabilitate permite unei agentii ca sa urmareasca in mod asertiv persoanele care fac clic pe reclamele si textele lor de pe internet, prin intermediul instrumentelor de monitorizare. Cu aceste valori precise, puteti vedea unde se indreapta cheltuielile dvs. de publicitate si marketing si ce vizite au dus la conversii.
Datorita competitivitatii mari, a fi in primele pozitii ale motorului de cautare Google necesita rabdare, studiu si tehnica. Contabilitatea nu este nici ea diferita de alte nise mai populare online.
Lista de verificare pentru un marketing digital contabil de succes in 2022
Iata doar cativa dintre cei mai importanti pasi de urmat:
- Obiectivul Strategiei de Marketing. In aceasta etapa este important sa clarificam care va fi obiectivul strategiei de marketing digital pentru contabilitate; este bine a se crea obiective lunare pentru a facilita monitorizarea rezultatelor si definirea de noi strategii, daca este necesar.
- Definirea avatarului de client si al segmentului tinta. Moment crucial pentru a intelege durerile si pretentiile unui anumit segment, facandu-l o autoritate in materie.
- Metodologia de urmat. Ce pasi ar trebui sa luam intr-un mod scalabil pentru a face campaniile noastre de succes.
- Analiza metrica. Moment crucial pentru a afla care sunt cele mai bune practici si pentru a continua cu mai multe investitii, crescand rentabilitatea investitiei.
Intra pe digitalmetrics.ro pentru detalii!