Folosirea pliantelor și flyerelor realizate cu ajutor specializat din partea unei companii specializate în acest sens, cum este cazul companiei Activ Document reprezintă cel mai eficient mod de promovare a unei afaceri în afară mediului online, cu precădere la nivel local. Flyerele și pliantele sunt produse folosite pentru promovare cu mult înaintea apariției comerțului electronic.
Avantajele campaniilor cu pliante și flyere
Campaniile de promovare care folosesc pliante și flyere au că și principale avantaje:
- Un impact senzorial foarte puternic asupra celor care intră în contact cu ele. fiind plăcute la atingere, flyerele și pliantele reprezintă o mică mostră a oricărei afaceri;
- Versatilitate impresionantă – fluturașii publicitari sunt versatili, mici încât să încapă într-un buzunar, pot fi folosiți și oferiți oriunde și nu este necesar un spațiu mare de depozitare;
- Design calitativ și imagine sugestivă – flyerele și fluturașii publicitari oferă o imagine cât mai sugestivă asupra companiei, asupra produselor și serviciilor promovate;
- Tipărirea calitativă și aspectul final al produselor publicitare – Activ Document pune mare preț pe aspectul final al produselor publicitare, care trebuie făcută exemplar cu un tipar de bună calitate, cerneală calitativă și hârtie rezistență.
Pașii pentru realizarea pliantelor cu succes
Pliantele publicitare realizate în scop de marketing îmbină 2 elemente importante și anume:
- promovarea companiei și asocierea serviciilor și produselor cu identitatea acesteia
- oferirea informațiilor suplimentare despre produsele și serviciile companiei, cât și despre promoțiile și ofertele aflate în derulare.
Pliantele publicitare de succes trebuie să:
- aibă un design potrivit produselor, serviciilor și evenimentelor promovate prin intermediul acestora;
- atragă interesul unui număr cât mai mare de persoane;
- aibă imprimate culori, imagini și elemente grafice atent alese și combinate astfel încât să nu distragă atenția de la text, dar să fie atractive;
- poată fi citite de la stânga la dreapta și de sus în jos, de aceea informația esențială din pliant să fie poziționată în partea de sus, iar imaginile să fie așezate în partea dreapta de preferat;
- aibă un format, font și conținut ales pentru că textul să fie simplu, accesibil și ușor de citit, fără fraze lungi și greoaie;
- direcționeze clienții către companie, de aceea formatul trebuie să fie interactiv, iar conținutul pliantului să determine persoană care îl citește să acceseze site-ul și să apeleze la produsele și serviciile oferite;
- ofere informații captivante, relevante și importante, astfel încât să atragă interesul publicului țintă;
- includă cupoane de reducere sau diferite oferte promoționale care să capteze interesul clienților care se vor arată interesați să beneficieze de ele în timp util;
- fie tipărite cu materiale de bună calitate și cu un tipar bun care să denote profesionalism și respect față de client și de produsele oferite;
- aibă un raport calitate-preț foarte bun.
Atât flyerele, cât și pliantele și serviciile profesionale de tipărire și multiplicare documente intră în oferta Prinț Activ document, companie specializată în tipar digital, printare și plotare documente.