AcasăAfaceriTendințe în SEO și cum să te adaptezi la ele

Tendințe în SEO și cum să te adaptezi la ele

Publicat pe

Articole

Eleganță Fără Efort: Secretele Asortării Unui Pulover Pentru O Ținută Bine Pusă La Punct

Indiferent dacă alegem un pulover din lână călduros sau unul din bumbac lejer, îmbrăcându-l în mod corect, putem obține o ținută elegantă fără prea mare efort. Combinația potrivită a puloverului cu alte piese vestimentare care să reflecte personalitatea și stilul nostru ne poate ajuta...

Lumea în care trăim este într-o continuă schimbare și noi trebuie să ne adaptăm la aceasta, fie că vorbim la nivel personal sau profesional.

Dacă ai o afacere, știi cât de multă muncă trebuie să depui pentru a rămâne relevant și pentru a ieși în fața competiției. Rețelele sociale pe care ne bazăm pentru vizibilitate azi ne ajută, însă mâine pot la fel de ușor să dispară.

Tocmai de aceea, este imperios necesar ca orice afacere – mare sau mică – să aibă un website pe care poate să își spună povestea și pe care să își scoată în față serviciile sau produsele. Iar pentru a face acest lucru cât mai eficient, fiecare website are nevoie de SEO, adică să fie optimizate pentru motoarele de căutare.

Fiind într-o continuă mișcare, și partea de SEO trebuie să fie menținută la zi, urmărind tendințele. Poți să citești o mulțime de articole ca să fii up-to-date, însă e recomandabil să investești și într-un curs SEO, livrat de experți în domeniu, care te vor ajuta să înțelegi de unde vin aceste schimbări și încotro se îndreaptă.

La fel ca orice altă bucată ce ține de comunicarea online, SEO are parte de modificări mai rare sau mai dese, însă de care poate să depindă succesul afacerii tale.

Tendințe în SEO

Azi îți vorbim despre o serie de schimbări de care să ții cont, însă nu uita că acestea pot să fie înlocuite de altele într-un timp scurt. De aceea, învățarea continuă este atât de importantă și nu trebuie să o ignori.

1. Evoluția constantă a motoarelor de căutare este de neoprit și trebuie să fim la curent cu fiecare schimbare care ține de algoritmi și cum putem să ne adaptăm site-urile și conținutul la aceștia. Monitorizarea constantă a ceea ce funcționează bine sau mai puțin bine este indispensabilă și trebuie făcută constant.

2. Căutările vocale sunt din ce în ce mai la modă mai ales de când pe piață au apărut device-urile care permit acest lucru. Fie că vorbim despre dispozitive precum Alexa sau Google Assistant, precum și aplicațiile acestora de pe telefoane și laptopuri, conținutul și metodele de căutare de pe site trebuie să fie adaptate la acestea. Mai mult decât atât, trebuie să ai în gând și persoanele cu deficiențe de vedere, care vor folosi în mod constant aceste funcții pentru a căuta pe internet ceea ce este relevant pentru ele. Aceste căutări sunt făcute într-un mod mai natural decât cele în scris, iar acesta este un alt aspect de care trebuie să ții cont.

3. Feature snippets sau fragmentele de răspuns sunt acele rezultate ale căutărilor care apar pe primele rânduri de pe paginile de rezultate ale motorului Google, de exemplu. Cu cât sunt mai relevante, cu atât apar mai repede și în top. De aceea, este important să creezi conținut care să apară în acele rezultate care să trimită utilizatorii spre site-ul tău.

4. Adaptarea la dispozitivele mobile – fie că vorbim despre telefoane sau tablete – este una dintre cele mai importante proprietăți pe care un site trebuie să le aibă. Tot mai multe persoane petrec tot mai mult timp pe dispozitive mobile în timpul liber, așa că și tu trebuie să te adaptezi la această realitate și să faci site-ul tău mobile friendly.

5. Securitatea site-ului tău este deosebit de importantă. A avea un certificat SSL instalat (adică adresa site-ului tău să înceapă cu “https”), nu numai că îți protejează site-ul, dar și certifică faptul că ai grijă de datele pe care utilizatorii le înregistrează pe site-ul tău și este și o dovadă de respect față de aceștia. De asemenea, acest certificat te va ajuta să ajungi în rezultatele motoarelor de căutare.

6. Viteza de încărcare a site-ului este un alt element care te ajută să câștigi autoritate în fața altor site-uri care se încarcă mai greu. În vremurile de acum, când totul pare a funcționa în mare viteză, dacă ai un site care se încarcă greu nimeni nu va avea răbdare să aștepte până va fi afișată informația și vor alege o altă sursă de informare. Google a introdus Core Web Vitals ca parte a algoritmului său de căutare care are ca părți vitale timpul de încărcare, stabilitatea paginii și interactivitatea acesteia. Odată ce aceste criterii sunt îndeplinite, site-ul tău va avea șansa de a apărea în topul căutărilor.

SEO este deosebit de important pentru orice site care se respectă și tocmai de aceea și afacerea ta trebuie să țină cont de acesta. 

Credite foto: unsplash.com

Ultimele articole

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...

Delicii dulci: Top 10 prăjituri pe care trebuie să le încerci

Prăjiturile au fost dintotdeauna deserturile perfecte pentru a sărbători momente speciale sau pentru a...

Articole asemanatoare

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...