AcasăLifestyleTinder România: Ce este și cum se folosește?

Tinder România: Ce este și cum se folosește?

Publicat pe

Articole

Urari de la multi ani pentru copii de 19 ani

Introducere in lumea urarilor pentru tinerii de 19 ani Atunci cand vine vorba despre a transmite urari de "La multi ani" pentru un tanar care tocmai a implinit 19 ani, este important sa ne gandim la mesajele care rezona cu etapa de viata in care...

Sursa foto: Pixabay.com

Dacă în urmă cu câțiva ani site-urile de matrimoniale erau modă în România, fiind considerate ca o ultimă speranță pentru oamenii singuri, dezamăgiți de relațiile eșuate, dar care mai sperau în sinea lor că își vor afla iubirea vieții lor folosind instrumentele din lumea virtuală, iată că în ultimii doi-trei ani lucrurile s-au schimbat enorm.

Tinder și Facebook, un tandem aproape așteptat

Spre deosebire de alte locuri de pe glob, românii au deveni fani înrăiți Facebook, iar odată cu migrarea celor tineri spre Instagram și TikTok, cei de peste 35 de ani mai ales încearcă să își găsească marea dragoste sau măcar un surogat temporar al ei… pe rețeaua lui Mark Zuckerberg.

În rare cazuri reușesc ca să o găsească printre atâtea poze cu pisici, citate motivaționale, concursuri fantomatice care promit premii uimitor de valoroase și anunțuri publicitare care țintesc mai bine sau mai prost anumite segmente de utilizatori. Cum să mai își facă loc și săgețile micului Eros printr-o aglomerație precum a sateliților artificiali care se îngrămădesc ca să se rotească cu mic cu mare în jurul Pămîntului?

Așa se face că unii încep să se uite și spre alte zări ale internetului… Spre exemplu spre Tinder. 

Ce este Tinder și ce poți face acolo? 

Tinder este un brand vestit în materie de aplicații de dating care are deja cu milioane de utilizatori din întreaga lume.

Probabil că în calitate de locuitor al plaiurilor mioritice ai aflat mai întâi de Tinder din diverse filme romantice sau polițiste (după caz).

Tot în acele creații cinematografice ai mai văzut că există persoane care folosesc aplicația Tinder  pentru a-și găsi niște relații stabile, dar și niște relații fără obligații, care nu presupun angajamente serioase din partea partenerilor deschiși la minte ce vor a experimenta trăiri noi. Chestie de gust, de fel de a fi.

Dacă intri pe Tinder trebuie să lași la poarta virtuală orice prejudecată, să nu judeci pe nimeni.

Mai este bine să afli și faptul că ai nevoie de un gadget bun pentru a folosi această aplicație la modă, deoarece Tinder înghite resurse cu duiumul, așa încât nu chiar orice smartphone de duzină îi poate face.

Este ca și în cazul jocurilor pe calculator: pentru unele dintre ele ai nevoie de aparatura necesară, performantă, pentru a trăi pe deplin experiența, adrenalina pe care o provoacă acestea.

La urma urmei și pe Tinder intri inițial ca să te joci.

Dacă vrei ca să ai parte de seriozitate maximă există alte locuri de pe internet unde trebuie ca să te înscrii. Aici, pe Tinder, te distrezi, încerci ca să socializezi degajat, nu discuți ultimele teorii despre fizica cuantică și nici, cu datele științifice pe ecran, despre șansele de colonizare ale planetei Marte de către pământeni până în 2030!

Pentru a putea utiliza aplicația Tinder, trebuie să ai un cont de Facebook sau un cont Apple și 18 ani împliniți. După ce ți-ai introdus datele și ai finalizat toate procedurile cerute de către administratori, îți vei seta un profil și vei putea introduce șase fotografii, plus o descriere de maxim 500 de caractere.

Tinerele generații și Tinder

Din aceste cerințe tehnice ne dăm seama din start că este o aplicație pentru oameni din generațiile un pic mai vechi (dar nu de modă veche!), nu pentru cei tineri și foarte tineri. Milenialii preferă în prezent cel mai puțin aplicațiile de întâlnire ca metode de căutare a partenerilor, probabil din cauza comportamentului confuz al acestora și al prea multor oportunități de alegere. Le lipsește răbdarea de a crea legături…

În concret, creșterea numărului de potriviri potențiale are un efect pozitiv datorită variantelor de alegere mai numeroase pe care un user Tinder le are, dar și un efect negativ datorat concurenței dintre cei ce aleg aceeași persoană, pe de altă parte.

Astfel, statisticile relevă clar acest fapt: chiar dacă circa  jumătate dintre adulții sub 35 de ani care trăiesc în SUA și Marea Britanie au încercat o formă de întâlnire digitală, iar industria de miliarde de dolari a dating-ului a crescut cu 11% în America de Nord între 2014 și începutul anului 2019, există semne tot mai mari că tot mai mulți oameni ar prefera mai degrabă să nu se folosească aceste aplicații pentru a socializa.

Un sondaj efectuat de BBC în 2018 a arătat că aplicațiile de dating sunt cel mai puțin dorit mod pentru britanicii de până în 34 de ani de a întâlni pe cineva nou. Există baruri pentru asta, nu-i așa?

Când faci activități de căutare privind persoane pe Tinder, aplicația îți va arăta o fotografie, o vârstă și un nume. Poți alege ca să glisezi dreapta, pentru a da un Like,spre stânga pentru a te îndepărta pe cineva sau poți glisa în sus, pentru a-i da un Super Like și a-i arăta persoanei respective că îți place de ea cu adevărat (mai exact îți place profilul pe care și l-a creat).

Dacă iei totul ușor, nu chiar foarte în serios, poți spune că este un joc care merită ca să fie jucat. Cu moderație totuși. Pentru că și Tinder, precum și alte aplicații de dating sau nu, pot crea dependență. Și nu vrei să ajungi la psiholog din cauza asta, precum destui occidentali.

În plus, mulți dintre internauții pasionați de Tinder rămân până la urmă singuri deoarece s-au obișnuit atât de mult ca să se întâlnească cu partenerii online de conjunctură, încât ajung să ignore potențialele șanse de a relaționa cu oameni cu adevărat interesanți în viața reală.

Un studiu Tinder care ne dă de gândit

Un studiu realizat de Tinder relevă clar faptul că respectul, independența și loialitatea sunt primele trei calități pe care Milenialii și Generația Z le caută la partenerii actuali sau potențiali.

Potrivit studiului, 70% dintre femeile cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani acordă cea mai mare valoare găsirii unui partener care să le respecte pentru alegerile lor și pentru cine sunt ele cu adevărat. Loialitatea a fost de asemenea importantă pentru femei și 68% dintre ele au fost de acord cu asta.

În ceea ce îi privește bărbații, cea mai importantă calitate pe care au căutat-o ​​într-un partener/ă este loialitatea. Bărbații chestionați au avut vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, iar 56% au considerat această calitate ca fiind esențială pentru o relație care să îi satisfacă.

Așadar, contrar a ceea ce se crede, dacă ne referim în special la femei, iată că ele pun mai mare accent pe independență, decât pe a găsi online un bărbat cu bani care să le dea în dar o geantă de damă de mii de euro sau o bijuterie scumpă. Ar prefera mai degrabă să fie respectate, nu considerate niște păpuși vii, niște pițipoance de duzină, ce pot fi cumpărate ușor.

Pot găsi ele așa ceva pe Tinder? Puțin probabil, dar nu se știe niciodată.

Intră și tu pe aplicația asta și joacă-te puțin cu ea… Cine știe, poate chiar vei găsi diamantul ascuns bine prin labirintul virtual al acesteia!

Ultimele articole

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...

Delicii dulci: Top 10 prăjituri pe care trebuie să le încerci

Prăjiturile au fost dintotdeauna deserturile perfecte pentru a sărbători momente speciale sau pentru a...

Articole asemanatoare

Plimbări cu balonul cu aer cald, izvoare termale și palate luxoase din Istanbul: cum să petreceți o vacanță în Turcia fără mare și plajă

O vacanță în Turcia deschide orizonturi largi pentru iubitorii de istorie, cultură și frumusețe...

Idei inovatoare pentru restaurante: cum sa te diferențiezi cu supe și ciorbe

Într-o industrie competitivă precum cea a restaurantelor, găsirea unei nișe unice poate face diferența...

What is InfoCons Association?

Today, the consumer represents an essential pillar of the economy and the market, but...