Cu toții a trebuit sa ne adaptam la noile condiții create de pandemie, fie că ne place sau nu. Rând pe rând, indiferent de vârstă, toți cetățenii au trebuit să-și schimbe programul și modul de a învăța, a lucra și chiar de a trăi. Dar nu doar viața oamenilor s-a schimbat, ci și a companiilor. Totuși, nu toate afacerile au fost afectate în mod egal. Ba chiar, din contra, unele au prosperat în perioada pandemiei de Covid 19. Soluția, cel puțin pentru majoritatea afacerilor, a fost sa trimită angajații acasă și să continue munca de la distanță. În cele ce urmează îți vom spune care sunt afacerile ce nu au fost afectate de trecerea la sistemul de work from home.
Afacerile de social media
Business-ul care se desfășura deja în mediul online, bazat pe aplicații și diverse reclame, pur și simplu a explodat. Nu doar că acest tip de afacere nu a suferit pierderi, dar serviciile care ofereau metode de a comunica de la distanță chiar au beneficiat de creșteri serioase ale acțiunilor sau a capitalului. Cu din ce în ce mai puține activități ce se pot desfășura în spațiu deschis, aceste platforme au înregistrat creșteri serioase și o explozie de conținut. Oamenii care lucrează la întreținerea acestor platforme cel mai probabil vor continua să lucreze de acasă mult timp după ce pandemia se va fi încheiat.
Industria de videochat
Tot ce ai nevoie pentru a face videochat este o cameră în care să-ți desfășori activitatea, o conexiune stabilă la internet, un laptop și o cameră web. Desigur, acestea nu reprezintă topul performanței în materie de aparatură, dar se poate lucra foarte bine și așa o perioadă. Chiar dacă de preferat ar fi ca modelele să lucreze la studio, cele mai multe profesioniste din această industrie s-au adaptat cu brio la noile condiții. Desigur, a ajutat și faptul că industria avut de câștigat de pe urma pandemiei. Lipsa de contact social prelungit a adus mulți clienți noi în brațele modelelor de videochat care practic desfășoară fix aceeași activitate ca înainte. La studio videochat Models4Models ai parte de un training de calitate ce-ți va permite să lucrezi de oriunde.
Serviciile de curierat
Curierii fac parte din categoria acelora care nu și-au schimbat activitatea propriu zisă în timpul pandemiei. Desigur, a trebuit să se adapteze și ei la noile condiții, dar mai mult decât măsurile de protecție îmbunătățite, nimic altceva nu le-a afectat felul în care își desfășoară activitatea. Da, sunt expuși unui risc mai mare prin faptul că interacționează cu atât de mulți oameni, dar serviciul lor a devenit cu atât mai vital cu cât este nevoie disperată de ei în anumite cazuri.
Call center
Afacerile de call center nu au suferit de pe urma fenomenului work from home, cel puțin nu în mod direct. Pierderile pe care le-au suferit au fost cel mai probabil datorate renunțării clienților la servicii, nu din cauza modificării activității. Operatorii de call center lucrau oricum mai mult cu clienții la telefon decât o făceau cu proprii lor colegi pe floor. Chiar și relația cu supervizorii se făcea îndeosebi la telefon, aceștia fiind de cele mai multe ori staționați în alte țări. La fel ca în cazul videochatului, cei mai mulți operatori call center și-au luat pur și simplu calculatorul și căștile acasă și și-au continuat nestingheriți activitatea.
Coronavirusul ne-a și învățat niște lecții importante, printre care și faptul că pentru orice problemă există soluții!