Având în vedere standurile expoziționale și pop up-urile textile, suntem conștienți de importanța de a ieși în evidență atunci când vine vorba de a fi un brand pe podeaua târgului comercial. Este un mediu competitiv, fiecare stand/pop up textil luptă pentru atenția limitată a participanților într-o mare de expozanți.
Numeroase firme doresc cele mai mari și mai strălucitoare elemente (cum ar fi pop up-urile) pentru a atrage atenția asupra standului lor, care va servi drept punct principal de focalizare al vizitatorilor. Noi susținem că a lua o poziție ar trebui să însemne mai mult să livrezi o poveste sinceră decât să fii sclipitor, strălucitor și mereu în evidență la târg. O poveste te-ar putea propulsa pur și simplu printre vizitatori și te-ar pune în avantaj în fața competitorilor tăi.
De ce să spui o poveste printr-un pop up textil
Elementele enorme și luminile strălucitoare atrag atenția, dar dacă designul tău nu are profunzime sau o narațiune convingătoare, participanții vor comenta doar cât de „uimitor” este standul tău înainte de a pleca rapid spre următorul. Povestea este esențială, deoarece stabilește legătura crucială între brandul tău și designul standului tău. Conexiunea este ceea ce face ca narațiunea brandului sau companiei tale să rămână cu adevărat în rândul vizitatorilor de la târg.
Care este povestea standului meu?
Începe cu punctele principale în timp ce îți creezi povestea business-ului tău. Ia în considerare informațiile pe care dorești să le ia oaspeții despre compania ta și impresia pe care dorești să o aibă despre tine atunci când pleacă mai departe către următorul stand.
Creează un nor de cuvinte pentru a te ajuta să începi brainstormingul, apoi concentrează-te pe experiența pe care aceste concepte o emană. Asigură-te că fiecare aspect al experienței tale de stand se potrivește cu imaginea pe care dorești să o prezenți vizitatorilor noi, dar și persoanelor care te cunosc deja, respectiv clienți vechi.
Componentele poveștii standului tău
Design – Standul tău este primul lucru pe care îl văd oaspeții. Realizezi că dorești să proiectezi o prezență puternică, distinctă? Un stand cu mai multe etaje ar putea face acest lucru. Vrei ca publicul tău să te perceapă ca fiind ospitalier și atent? Include zone de relaxare și primitoare în interiorul standului tău, cu palmieri sau o imagine tropicală.
Echipă – Experiența pe care o au vizitatorii la standul tău depinde de felul în care echipa ta îi întâmpină odată ajunși la stand. Asigură-te că echipa ta sprijină experiența pe care dorești să o creezi. Deși ar putea avea obiective de vânzări, ar trebui să pună pe primul loc experiența participanților. Mai întâi e nevoie de o abordare caldă, pentru a găsi publicul potrivit, pe care să îl poți converti ulterior printr-o abordare mai agresivă.
Activități – Activitățile standului tău mențin vizitatorii interesați în timp ce vă prezintă afacerea. Vrei să-ți demonstrezi tehnologia inovatoare? Dacă tema standului tău este inovația, fii original atunci când demonstrezi felul în care produsele tale pot fi folosite și oferă cadouri imaginative. Fiecare activitate oferă participanților contact cu brandul.